Restauracje, Stary Rynek i Centrum

Pyszne.pl – testowanie + Sushi 77

Portale internetowe, oferujące zamawianie jedzenia online są coraz bardziej popularne. Dzisiaj słów kilka o testowaniu pyszne.pl, do którego zostałam zaproszona. Mam wrażenie, że wszystkie te portale niczym specjalnym się nie różnią, mają może swoje promocje, jedne mają więcej, drugie mniej restauracji, ale zasada jest ta sama. Korzystanie z portalu jest dziecinnie proste, nie wymaga nawet rejestrowania. Wystarczy wpisać miasto i ulicę, na którą jedzenie ma zostać dostarczone, a lista dostępnych lokali pokaże się na kolejnej stronie. W moim wypadku wybór był spory – mieszkam na Piątkowie, ale dowóz oferowały również restauracje z centrum, a nawet z drugiego końca Poznania. Co prawda dowóz z bardziej odległych miejsc możliwy był powyżej raczej wysokich kwot zamówienia, ale jednak.

sushi

Zdecydowaliśmy się na sushi z Sushi77 – za nasz bon na 150 zł udało nam się zamówić prawdziwą ucztę i to dla 4 osób. Jak się okazało zamawiając przez pyszne.pl można trafić na fajną promocję – w Sushi77  np. zjedliśmy za pół ceny 😉 Zakup sushi na pyszne.pl jest trochę bardziej skomplikowany niż zamawianie pizzy, ale i tak byłam bardzo zadowolona. Ale dlaczego skomplikowany? A dlatego na przykład, że nie każda restauracja umożliwiała wybór z całego menu, co nam nieco pokrzyżowało plany; drugi problem wiązał się raczej z wykorzystaniem bonu, a nie z samą funkcjonalnością portalu – nie mogliśmy określić godziny na którą sushi ma przyjechać, musieliśmy więc zamawiać strzelając ile czasu zajmie przygotowanie i dowóz. I na koniec jeszcze niespodzianka z blokowaniem możliwości zamawiania i czekanie przed ekranem kiedy to zniknie czerwony napis „zamówienie online chwilowo niemożliwe”. Tego problemu jednak by nie było gdybym nie korzystała z kodu, a płaciła tradycyjnie.

Tak przy okazji płacenia – jest to też duży plus pyszne.pl – można płacić gotówką lub przez internet, wszystko szybko i wygodnie. Można również zostawić komentarz do zamówienie, każdy szczegół jest dopracowany, ani razu nie pomyślałam „a szkoda, że nie można…”.

Po złożeniu zamówienia łączymy się z restauracją i czekamy na informację zwrotną – przyjęcie zamówienia i podanie szacowanego czasu dostawy. Przypuszczam, że w większości restauracji trwa to dosłownie kilka chwil, w Sushi77 się troszkę ociągali – na przyjęcie zamówienia czekałam ok.20 minut i czas dostawy nie został podany. Po 10 minutach zadzwoniła jednak wyjątkowo sympatyczna pani, poinformowała mnie, że na jedzenie poczekać będę musiała ok. 2 godzin i spytała dla ilu osób przygotować sosy i pałeczki. Zamówienie było spore, więc byłam zaskoczona, że tak szybko.

Jeszcze bardziej zaskoczona byłam, gdy jedzenie przybyło pół godziny przed czasem. Mimo wielkości zamówienia, znacznej odległości i złych warunków atmosferycznych. Jeśli chodzi o samo jedzenie – może nie jest to najlepsze sushi w Poznaniu, ale nadal bardzo smaczne. Ładnie podane, a to dla mnie kluczowy element jeśli chodzi o takie jedzenia, często zaniedbywany przy dowozie. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to zupy – ledwie letnie.

Portal pyszne.pl gorąco polecam – wszystko w jednym miejscu, nie trzeba już kolekcjonować ulotek, sprawdzać czy dowożą czy nie, nie trzeba dzwonić, nie trzeba mieć gotówki, strona bardzo przejrzysta i prosta. Ja na pewno będę korzystać.

Sushi 77
ul. Woźna 10
czynne codziennie od 12 do 23

Zobacz także

Pyszne.pl – testowanie + Sushi 77 - Opinie i komentarze

  • Reply Unforgiven 23 maja 2016 at 02:05

    Byłem dziś w sushi 77 w Poznaniu i pewnie po raz ostatni… teraz to już chyba jest mcsushi… w ostatnim czasie obsługa zmienia się jak w kalejdoskopie, sushi jest już fatalnej jakości, rozlatuje się – beznadziejnie zrolowane, porcje coraz mniejsze, a tempura dotarła na stół ledwo letnia. Do wody nie było cytryny, kelnerka zaproponowała w zamian miętę na co przystaliśmy. Była – po jednym listku o średnicy ok. 1 cm i to nie pierwszej świeżości! Posiadam kartę rabatową, co w ostatnim czasie „ratowało” trochę całą sytuacje w tym przybytku, ale brak rabatu na zupy mnie zaskoczył… no i na deser 10% opłaty serwisowej za obsługę 4 osób!!! Żenada!!! Reasumując – stanowczo nie polecam!

    • Reply Smak Poznania 24 maja 2016 at 18:23

      Cóż, jestem skłonna w to uwierzyć, jeśli chodzi o sieciówki zawsze przewiduję najgorsze..

    Dodaj komentarz